[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Regler och riktlinjer

Regler och riktlinjer

Allt som rör hi-fi

Regler och riktlinjer

Inläggav Gabriel Karlsson ons jan 14, 2004 15:47 pm

Regler

§1
Posta inte inlägg som innehåller hot eller uttrycker missaktning, nedvärdering av folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, kön, hudfärg, sexuell läggning, nationellt eller etniskt ursprung eller trosbekännelse.

§2
All form av reklam och annonsering är förbjuden.

§3
Svordomar och grovt språk undanbedes. Personangrepp är inte tillåtna. Dina inlägg ska hålla en kamratlig ton och hålla ett vårdat språk för allas trevnad.

$4
drkrupp.se äger ensamrätten att bedöma om ett inlägg anses lämpligt för forumet eller ej. Inlägg som inte anses lämpliga kan när som helst raderas.

Riktlinjer

Sök innan du ställer en fråga. Använd forumets sökfunktion och titta på befintliga trådar om din fråga diskuterats tidigare.

Skriv tydliga rubriker. En tråds rubrik skall beskriva trådens innehåll.

Exempel på dåliga rubriker:
  • Hjälp!!
  • Hur ska jag göra?
  • ???

Exempel på bra rubriker:
  • Söker värden på min Pioneer-bas
  • Låda för bil, funkar hemma?
  • Hur kopplar jag 4-vägsfiltret?
/ Gabriel Karlsson, Hur Hifi
Gabriel Karlsson
Site Admin
 
Inlägg: 270
Blev medlem: lör okt 18, 2003 21:03 pm

Återgå till Hi-fi

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster

cron