[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Font

Font

Allt som rör mina program

Font

Inläggav Bengt mån nov 29, 2004 9:19 am

Hej.
Ett av dina program som heter typsnitt.exe tycker jag är bra! Men det är lite svårt att ha någon nytta av det när man inte vet vad typsnittet heter.
Jag undrar om det blir någon uppgradering av programmet där man ser typsnittets utseende och vad typsnittet heter. :D
Bengt
 

Inläggav Gabriel Karlsson mån nov 29, 2004 10:05 am

Jag förstår inte problemet. Varje typsnitt skrivs med det typsnittet som står i listan. T.ex så är typsnittet "Brushstroke Plain" på andra raden i den här listan:
Bild
/ Gabriel Karlsson, Hur Hifi
Gabriel Karlsson
Site Admin
 
Inlägg: 270
Blev medlem: lör okt 18, 2003 21:03 pm

Inläggav Gäst fre jan 14, 2005 23:24 pm

Gabriel Karlsson skrev:Jag förstår inte problemet. Varje typsnitt skrivs med det typsnittet som står i listan. T.ex så är typsnittet "Brushstroke Plain" på andra raden i den här listan:
Bild



AAAAha, sorry, Det är inte jag som ser skogen för alla träden står i vägen. :-) Tack för ett bra program.
Gäst
 

Inläggav Gäst mån maj 16, 2005 12:22 pm

perfekt. Har saknat ditt program länge.

En uppdatering skulle kunna vara att man har möjlighet att välja vart den ska söka typsnitt. Oftast vill man ju kolla på typsnitten innan man installerar dem, eller om man hade kunna deleta typsnitt direkt från programmet men det kanske är svårt. Hade fönstret dessutom varit möjligt att förstora så hade det inte heller skadat.

ett stort tack iaf!
Gäst
 

Inläggav Gäst mån maj 16, 2005 12:24 pm

jag igen.

kom på en till sak. Tänkt vad skoj om man dessutom kunna välja vad den skrev ut. Om jag jobbar med typsnitt vill jag ju ofta veta hur typsnittet ser ut på ett speciellt namn.
Gäst
 

Inläggav Gabriel Karlsson tis maj 17, 2005 7:53 am

Tack för tipsen, jag tar åt mig dem.
/ Gabriel Karlsson, Hur Hifi
Gabriel Karlsson
Site Admin
 
Inlägg: 270
Blev medlem: lör okt 18, 2003 21:03 pm


Återgå till Program

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster

cron