[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Problem

Problem

Allt som rör mina program

Problem

Inläggav Berndt tor feb 22, 2007 13:01 pm

Hej, Gabriel!

Har testat och provkört trialversioner av ett antal backup-program
inklusive MS eget och Norton Ghost (köpt).
Alla är mer eller mindre användarovänliga och krångliga.

Så hittade jag Ditt back up-program. Enkelt och intuitivt!
Fungerade utmärkt första gången.

Men - det kraschar, sig självt och nu senast även datorn!
Dessutom tar programmet lång tid på sig för att starta.
Vad ska jag göra:
avinstallera och nyinstallera
eller räcker det med att ominstallera?

Åker WXP Pro.

/Berndt
Berndt
 
Inlägg: 1
Blev medlem: ons feb 21, 2007 23:54 pm

Inläggav Gabriel Karlsson tor feb 22, 2007 22:19 pm

Det var tråkigt att programmet inte fungerar som det ska hos dig. Jag har inte varit med om det tidigare. Därför har jag inga tips på vad som kan orsaka felen.

Jag skulle föreslå att du avinstallerar programmet varpå du startar om datorn och installerar programmet igen. Prova att installera det i en annan mapp eller på en annan partition eller hårddisk.

Om det inte hjälper, prova att ta bort filen "backup.exe.manifest" och se om det skulle hjälpa.

Du är välkommen att skriva igen om du inte får till det.
/ Gabriel Karlsson, Hur Hifi
Gabriel Karlsson
Site Admin
 
Inlägg: 270
Blev medlem: lör okt 18, 2003 21:03 pm


Återgå till Program

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster

cron