[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Adressbok

Adressbok

Allt som rör mina program

Adressbok

Inläggav Gunsan mån mar 22, 2004 10:32 am

Är det möjligt att ha funktionen skriva ut till adresslappar i programmet? :idea:
frågar en mycket nöjd användare av adressboken.
Gunsan
 

Inläggav Gabriel Karlsson mån mar 22, 2004 10:52 am

Jag insåg nu att jag glömt att göra en utskriftfunktion för enskilda personer i listan. Jag ska se över saken. Tack för tipset.
/ Gabriel Karlsson, Hur Hifi
Gabriel Karlsson
Site Admin
 
Inlägg: 270
Blev medlem: lör okt 18, 2003 21:03 pm

Re: Adressbok

Inläggav Gäst tor dec 09, 2004 0:06 am

Gunsan skrev:Är det möjligt att ha funktionen skriva ut till adresslappar i programmet? :idea:
frågar en mycket nöjd användare av adressboken.


Ett mkt trevligt program ! Men även jag saknar Etikettutskrifter för adresserna !

Hur långt fram i tiden ligger ett sådant tillägg?

Tommy
Gäst
 

Inläggav Gabriel Karlsson tis apr 19, 2005 9:25 am

Dubbelklilcka på ett namn i namnlistan så ni får upp fönstret med information om denne. Där kan ni välja Skriv ut. Välj sedan "Spara html" för att se hur det kommer se ut om du väljer "Skriv ut".
/ Gabriel Karlsson, Hur Hifi
Gabriel Karlsson
Site Admin
 
Inlägg: 270
Blev medlem: lör okt 18, 2003 21:03 pm


Återgå till Program

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster

cron