[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 918: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
drkrupp.se • Visa tråd - Backup 2,50

Backup 2,50

Allt som rör mina program

Backup 2,50

Inläggav Henkvision mån apr 17, 2006 18:51 pm

Hej
Inställningarna i ver 2,40 går de att föra över till nya versionen eller måste jag "börja om från början"
Jag gör en del backupper på bilder och lite videofilm, nu ser jag i min backupmapp att mappar som är borttagna i orginalmapparna fortfarande ligger kvar med sitt innehåll, måste jag ta bort det manuellt.
Henkvision
 
Inlägg: 1
Blev medlem: mån apr 17, 2006 18:35 pm
Ort: Ojbojn

Inläggav Gabriel Karlsson mån apr 17, 2006 19:57 pm

Du blir inte av med några inställningar genom att uppgradera till v2.5. Du packar helt enkelt bara upp de nya filerna till din befintliga mapp där programmet ligger.

Angående filer och mappar som du kopierat, så rör aldrig programmet dem. Om du t.ex tar bort en mapp i programmet, kommer den mappen inte raderas från "kopian". Den måste du radera själv.
/ Gabriel Karlsson, Hur Hifi
Gabriel Karlsson
Site Admin
 
Inlägg: 270
Blev medlem: lör okt 18, 2003 21:03 pm


Återgå till Program

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster

cron